Újdonság az Audiról
2019.02.22.

Audi Sport drivers club: sikeres rajtot vett az Audi exkluzív ügyfélprogramja

Neckarsulm/Budapest, 2019. január 9. – Az Audi Sport a német piacon már sikeresen létrehozta az Audi Sport drivers club közösségét. 2019-ben pedig az R és az RS modellek tulajdonosai számára indított különleges program a következő fázisába lép: az Audi Sport további piacokon is megnyitja az Audi Sport drivers club kapuit, ezzel együtt pedig bővíti az elérhető szolgáltatások körét, többek között egy kizárólag tagoknak szóló Audi Sport online tartalommal. Az Audi Sport drivers club egyedülálló eseményeket kínál, amelyben egyaránt szerepelnek élményvezetések, az Audi gyártási helyszínein és üzemeiben vezetett látogatások és olyan exkluzív rendezvények, ahol a jövő modellkínálatába nyerhetnek bepillantást a közösség tagjai.
Audi
  • Egyedülálló események és ajánlatok az Audi Sport ügyfeleinek
  • A német piacon 2018. tavaszán indult a program
  • Az elkövetkező hónapokban a nemzetközi piacokon is bemutatkozik, illetve bővíti az elérhető ajánlatok körét

 

„Az Audi Sport drivers club egy, az ügyfelek iránti nagyrabecsülésünket kifejező kezdeményezés. Célunk, hogy az Audi Sport márka még inkább kézzel fogható legyen számukra.” – nyilatkozta Michael-Julius Renz, az Audi Sport GmbH. ügyvezető igazgatója. „Ennek egyik módja, hogy az ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy a kulisszák mögé tekintve páratlan élményekkel legyenek gazdagabbak.”

 

Az Audi R és RS modellek tulajdonosai az Audi honlapján regisztrálhatnak. Ehhez mindössze az adott Audi Sport modell járműazonosító számára és a myAudi felhasználó nevükre van szükségük. A regisztrációt követően exkluzív hozzáférésük lesz az ügyfélprogramhoz, ahol a tagok olyan páratlan, önköltséges programokra jelentkezhetnek, amelyek sehol máshol, semmilyen formában és áron nem elérhetőek. 2018-ban például az ügyfelek ellátogathattak az Audi gyártási helyszíneinek legtitkosabb területeire is a „Színfalak mögött – Ingolstadt” és a „Színfalak mögött – Neckarsulm” túrák keretében.

 

További előnyök, amelyeket az Audi Sport drivers club az ügyfeleinek kínál: látogatás különböző nemzetközi motorsport eseményekre, ahol az ügyfelek kis csoportjai közelről is megtapasztalhatják a boxutcák világát és találkozhatnak az Audi Sport pilótáival és más motorsport legendákkal.

 

„Az Audi Sport drivers club elindítása és az első, alapvetően rendezvényekre összpontosító időszak óriási siker volt.” – árulta el Jan-Philipp Heuveldop, az új ügyfélprogram projektmenedzsere. „Az Audi Sport ügyfeleinek lehetőségük nyílt egymással felvenni a kapcsolatot illetve találkozni a szakembereinkkel.”

 

2019-ben az Audi Sport nemzetközi szinten is igyekszik meghonosítani a programot és kibővíti az elérhető szolgáltatások körét, többek között egy kizárólag tagoknak szóló Audi Sport online tartalommal. A myAudi felületen történő belépés után az ügyfelek – a hagyományos tartalmi elemek mellett - átfogó multimédiás tájékoztatót kaphatnak a jelenlegi és jövőbeni termékekről. Az „Audi Sport Pillanatok” rész bepillantást enged az R és RS modellek tulajdonosai számára az Audi Sport csapatának világába és munkájába. Az Audi Sport az év során számos alkalommal mutat be olyan munkatársakat, akik kulcsfontosságú munkát végeznek a formatervezés, a műszaki fejlesztés vagy a motorsport területén. Az Audi Sport drivers club tagjai így folyamatos, közvetlen és személyes kapcsolatban lehetnek az Audi Sport izgalmas világával.

 

 

 

 

 

 

Az AUDI a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 12 ország összesen 16 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

 

2017-ben az Audi összesen mintegy 1,878 millió Audi gépkocsiját, 3,815 Lamborghini sportautóját és 55 900 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2016-ös év során az AUDI AG 59,3 milliárd euró forgalom mellett 3,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszútávon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.